چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

تابلو لایت باکس در چه مواقعی استفاده می شود؟

لایت باکس ها جهت آشکار کردن تصاویر گوناگون به صورت نورانی به کارگیری میگردند , از یک کادر که قادر است محصول های متمایز داشته باشد , پارچه و یا این که متریال خاصی مثل بک لایت ها , که بتوانند فروغ و روشنایی را از خویش عبور دهند , و یک فروغ LED و یا این که داخل این قاب یا این که تابلو لایت باکس جهت نمایش دادن تصاویر گرافیکی نصب شده , ساخته می گردند .

خالق های لایت باکس, میتوانند این تابلو ها را در اشکال سایز ها و متناسب با ذوق و حالت مکانی شرکت و یا این که دکان مشتری به صورت سفارشی بسازند . لایت باکس ها دارنده گونه های متفاوتی از حیث کالا تابلو , جور چاپ , طریقه نصب , فروغ و روشنایی مصرف شده در تابلو و شیوه کارایی دارا هستند.


 

  

لایت باکس ها در مجموع به دو دسته مطلوب فضای داخلی ( indoor ) و فضای فرنگی ( outdoor ) تقسیم میشوند :

لایت باکس فضای داخلی

 

این لایت باکس ها به زیبایی در فضای داخلی و فضای بسته می‌درخشد و اسم مارک و تصویر متاع شمارا به نمایش می‌گذارد . نسبت به لایت باکس های اختصاصی فضای بیرونی و گشوده دارنده ضخامت و نازکی بیشتری می‌باشند و از اشکال و اقسام متاع ها برای ساخت فریمشان به کارگیری می نمایند .

لایت باکس فضای خارجی

 

همانطور که از اسمشان مشخص و معلوم است این تابلو ها را در فضای داخلی و بیشتر به جهت تبلیغات استعمال می نمایند , دارنده ضخامت بیشتری می‌باشند و از متریالی برای ساخت و ساختشان به کارگیری می نمایند که در قبال تنش های محیطی , باد و باران و روشنایی خورشید ایستادگی کرده و آسیبی به آنان وارد نشود .

گونه های تابلو لایت باکس

 

همان گونه که پیش خیس اشاره کردیم لایت باکس ها دارنده گونه های متفاوتی میباشند , گونه های لایت باکس از دید متاع کادر :

لایت باکس کریستالی

 

این تابلو ها به دلیل ضخامت زیاد کم و جور طراحیشان از دقیق ترین و زیباترین لایت باکس ها به اکانت میایند . تصویر را به راحتی می توان در‌ تابلو لایت باکس کریستالی نصب کرد . از دو لایه پلکسی گلاس و یک فیلم بک لایت جهت نصب تصویر بر رشد در بین این دو لایه پلکسی ایجاد شده است .

لایت باکس آلومینیومی

 

کادر این لایت باکس ها از مال آلومینیوم است که به دلیل عدم چشم شدن هیچ منگنه و موردها مشابهی ظواهر زیبایی به‌این تابلو های نور و روشنایی دار میبخشد . از این مدل لایت باکس فریم لس بیشتر در مکان هایی نظیر پایانه های مترو به کارگیری می نمایند .

لایت باکس پارچه ای

 

بک لایت مورد استعمال درین دسته تابلو لایت باکس, پارچه ای یگانه است که با به کارگیری از تکنولوژی های توسعه یافته ای ساخت شده و روشنایی را از خویش عبور می‌دهد . پارچه به راحتی بر روی بدنه مثلا آلومینیومی نصب می شود و درصورت دلخواه مشتری ردوبدل می‌گردد . از لایت باکس های پارچه ای نیز در فضاهای داخلی و نیز فرنگی به کارگیری می شود .

لایت باکس فریم لس

 

لایت باکس فریم لس و یا این که فارغ از کادر , به نوعی است که دستکم قاب و کادر در آن مصرف شده شده‌است , انگیزه از ایجاد این جور تابلو ها بازدید هرچه بیشتر و جامع تر تصویر فارغ از کناره های تابلو اطراف آن است . چاپ تصویر هم به صورت بک لایت است .

لایت باکس اسنپ فریم

 

در‌این تابلو ها پلکسی نگه دارای چاپ را حذف کرده و ضخامت تابلو را تا حد قابلیت کمتر کرده اند , طریقه ردوبدل تصویر در‌این لایت باکس ها دوچندان معمولی است و دارنده تداوم و ارتفاع قدمت بالایی می‌باشند.


منابع مرتبط: درباره لایت باکس

لایت باکس چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.