چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

تبلیغات محیطی با تابلو لایت باکس

تبلیغات محیطی چه تاثیری روی مخاطبان خویش میگذارد ؟

 

ارتقاء دور اندیشی :

 

تبلیغات شهری سبب آشنا شدن مردمان با جنس و یا این که محصولی مختص می شود و غالبا تلاش داراست جنس و متاع نو و نو را به مردمان نشان دهد و معرفی نماید .

 

رفتار روءیت کرد مثبت :

 

تبلیغات صورت گرفته همواره در همت است تا به مخطبان خویش یک مشاهده کرد مثبت از فرآورده و محصولی که در اکنون معرفی آن است , بدهد . هر فرآورده جدید واردی در صدر برای مردمان ناشناخته و نامفهوم است . تبلیغات محیطی , همت می نماید به‌این مال و متاع یک نام و نشان و ماهیت منحصر ببخشد .

  

جایگاه سازی کالا :

 

یک کدام از موردها مثبت تبلیغات , این است که قادر است فرآورده و متاع یگانه شما‌را در رقابت با دیگر تولیدات جان دار در بازار قرار دهد در‌این حالت است که مردمان با اعتنا به بها , کیفیت و سرویس ها بعد از فروش کالا جدید معرفی شده , به صورت ناخودآگاه به مقایسه آن با دیگر تولیدات شبیه اش در بازار میپردازند .

 

ماندگاری فی مابین فروشنده و خریدار :

 

تبلیغات علاوه بر معرفی مال و جنس نو وارد , برای تولیدها شناخته شده نیز می‌تواند بسار موثر واقع شود به طوریکه منجر میشوند محصول ها در حین زمان همواره رابطه خویش را با مخاطبان یگانه خویش ادامه دهند و برای آن ها به تجربه ای طولانی بازه زمانی تبدیل شوند .

 

رقابت با موسسه ها حریف :

 

درین بازار مالامال زرق و برق که مردمان هر روزه با تولیدات تازه و تبلیغات اکثری روبه روهستند , انجام همیشگی تبلیغات برای محصول ها می‌تواند , شرکتهای حریف را کنار بزند و منجر چشم شدن مستمر مال شما شود .

کمپانی منزل طراحان سام با بیش از۲۰ سال تجربه در مسئله ساخت و ایجاد اشکال تابلو ها , توانسته است به نامی مضاعف آشنا دربین مشتریان تبدیل شود . بعضا از عمل این شرکت مشتمل بر مورد ها پایین است :

 

·         ساخت تابلو حروف پررنگ

·         ساخت تابلو فلکس

·         ساخت تابلو روان

·         ترموود

·         تابلو های محیطی

·         و . . .

یکی موثرترین روش های معرفی جنس ها , به کارگیری از تبلیغات محیطی و یا این که به عبارتی تبلیغات شهری است . در تعریف تبلیغات محیطی می توان اعلام‌کرد : هر مدل تلاشی که بتواند دقت مردمان را در محیط خیابان و شهر به جهت خویش جلب نماید و در آن به معرفی محصول و . . . بپردازد .

 

تبلیغات محیطی گویند . در همین راستا هر نوع بنر , پوستر , اطلاع رسانی , بیلبورد و . . . درین بسته بندی قرار خواهد گرفت . اما محل قرار گیری این تبلیغات هم قادر است در رتبه تاثیرگذاری آن دوچندان اثر گذار باشد . مثلا : نصب تبلیغات در مکان های به هم ریخته و مالامال تردد , تاثیرگذاری بیشتری بر جای خواهد داشت .

 

در دنیای روز جاری که هر روزه شاهد ولادت فرآورده و محصولی نو در صنعت و جامعه هستیم به به عبارتی نسبت برای معرفی این تولیدات نیازمند تیم تبلیغاتی ماهر خوا‌هیم بود که جدا از تبلیغات کلیشه ای که در جامعه دوچندان موجود هست , بتواند کالای متبوع را پرسرعت , هدفمند و با به یاد ماندن مضاعف بالا , عام المنفعه به نمایش بگذارد به گونه ای که آن مال برای مردمان , به نامی آشنا تبدیل شود و در صورتی‌که تبلیغات صحیح و ماهر صورت بپذیرد قادر است در معرفی کالای متبوع به مردمان فراوان چیره کار نماید .

همانطور که ابلاغ شد , محل قرار گیری تبلیغات فراوان اصلی است . برای مثال در بعضی از نقاط شهر روزمره تعداد بسار متعددی از مردمان تردد می نمایند .


منبع: شرکت تابلو سازی لایت باکس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.