چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

چاپ وینیل دیدنی ترین چاپ در میدان تبلیغات

چاپ وینیل دیدنی ترین چاپ در میدان  تبلیغات

وینیل چه می‌باشد ؟

 

وینیل یک ماده ارگانیک نیست بلکه یک ماده تصنعی و مصنوعی درست شده بوسیله بشر است ; نوعی پلاستیک است که از اتیلن ( که در روغن ناپخته یافت می شود ) و کلر ( که در نمک معمولی یافت می شود ) پردازش و ساخته می شود . یک کدام از مهم ترین ترکیبات وینیل pvc است که در صنایعی مثل ساختمان سازی , کفپوش , دیوار پوش ها , لوله های پی او سی و . . . کاربرد دارااست .

تاریخچه نوآوری و کشف وینیل

 

وینیل برای نخستین بار در سال 1920 به وسیله دانشمندانی ابداع شد که می خواستند موادی را ایجاد نمایند که به ایجاد کالاهای روزانه هر چه آسوده خیس , با استمرار خیس و ارزان خیس از آنچه دردسترس بود یاری دهد .


  

مزیت های وینیل برای به کار گیری در چاپ وینیل

 

·         وینیل در قبال رطوبت مقاوم است .

·         این ماده پلاستیکی فراوان توانا و بادوام است .

·         وینیل را می توان در رنگ های متعدد , نیز واضح و نیز جامد ساخت کرد .

·         وینیل یک ماده مضاعف کم هزینه برای ایجاد است .

·         از محو شدن نگهداری می شود .

·         نظافت کردن و مراقبت آن فراوان سهل وآسان است .

·         ایده آل برای وضعیت مشقت بار فضای خارج

·         ایده آل برای استعمال طولانی بازه

 

وینیل تحت عنوان یک ماده پلاستیکی

 

وینیل یک ماده پلاستیکی است که برخلاف بقیه پلاستیک ها به راحتی قابل بازیافت است . به دلیل استمرار وینیل , تولید ها درست شده از این ماده از ارتفاع قدمت بالایی برخوردار می‌باشند . یکی خصوصیت های بارز وینیل این است که بعد از بازیافت مجدداً قابل تبدیل به رزین پلاستیکی وینیل خواهد بود و درحقیقت وینیل یک ماده دوچندان سازگار با محیط زیست است . وینیل در نگهداری منابع محیطی هم امداد می نماید , چون 57 % وینیل از نمک معمولی تهیه و تنظیم می شود که یک ماده ارگانیک تجدید پذیر می‌باشد .

شایع ترین کاربردهای وینیل

 

مرسوم ترین کاربرد وینیل در ساخت و سازها تحت عنوان کفپوش وینیل و نمای سایدینگ وینیل است . در واقع , این کاربردهای وینیل اکثر اوقات تحت عنوان صرفا کاربردهای آن تصور می شود . علاوه بر اینها , وینیل به دلیل توان ادغام با افزودنی ها و تصحیح کننده های گوناگون کاربردهای اکثری داراست .

کاربردهای چاپ وینیل

 

برچسب های وینیل دوچندان دوستداشتنی می باشند و بیشتر شغل ها به دلیل استمرار و ایستادگی بالا وینیل را تعیین می نماید . این برچسب ها مبتنی بر جور رشته و مارک طرح های بی نظیری را ارائه می دهند و می توان از آنان برای گرافیک های کیفیت بالا و بعد ها بزرگ بهره مند شد که در فضای خارج نمایش داده می گردند .

در صورتی به یک برچسب به یادماندنی با اوضاع مطلوب با آب و هوا خارج نیازمند میباشید , وینیل ( استیکر ) شایسته ترین سفارش است . علاوه بر این میتوانید گونه های , تصاویر , گرافیک ها و میزان های متعدد را پباده سازی نمایید . بیشترین کاربرد وینیل در تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری , استندهای تبلیغاتی , تولیدات نمایشگاهی , مغازه ها , دیوارهای منازل و دکورا سیون محیط های کاری است .

 

بعضا از اشکال چاپ وینیل

 

وینل با طیف گسترده ای از جمله متحیر , درخشان و روشن ارائه می شود و بطور کلی در دو گونه شیشه ای و موضوع سپید قابل انجام است . تفاوت چاپ شیشه ای و چاپ با موضوع سپید در گونه خوانایی متن‌ها است به این دلیل که در مدل چاپ شیشه ای تصاویر بخوبی چشم می گردند البته متن ها به راحتی قابل تماشا نیستند ولی در دسته شیری با قضیه سپید نیز نوشته و نیز تصویر از کیفیت بالایی شامل است و قادر است نگاه ببینده را به خویش جلب نماید و به این جهت فراوان دوستداشتنی خیس از جور شیشه ای است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.