چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

چالش های متفاوت جهت انجام فرآیندهای چاپی

"در این وبلاگ در مورد چالش های انواع متفاوت چاپ صحبت میکنیم و اینکه چه نوع چاپ هایی و از چه نوع طیف رنگ هایی استفاده بشه بهتره. پس با ما همراه باشید."

چرا کارت‌ ویزیت ها مهم هستند؟

چرا کارت‌ ویزیت ها حساس هستند؟


از آنجایی که بیشتر کسب و امور به صورت دیجیتال انجام می گردند احتمال دارد تصور کنید که کارت‌های ویزیت دیگر اهمیت چندانی ندارند و تاثیرشان را از دست داده‌اند ; در حالی که هنوز نیز یکی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزار تبلیغات و بازاریابی به شمار میایند . به دنبال دلایلی که کارت‌ ویزیت ها هنوز نیز برای کسب و عمل شما با اهمیت می باشند مورد بررسی قرار میگیرند .

 

هنوز نیز کارت‌ ویزیت ها از اهمیت اکثری برخوردار می‌باشند , چرا‌که حافظه‌ی ما اصلاً تعریفی ندارد . وقتی که در جلسات مربوط به کسب و عمل , اشخاصی را ملاقات میکنید , کارت ویزیتشان را از آن ها بگیرید . چه بسا می توانید یک یا این که دو جمله‌ ای را نیز پشت کارت بنویسید تا نکات حیاتی نشست را که در ذهن دارید فراموش نکنید . بخشی ی صحبتمان این است که بایستی ورژن ای فیزیکی از ارتباطاتی که برقرار می‌کنید داشته باشید تا بتوانید از فن و تخصص متبوع فایده ببرید.



  

پباده سازی و چاپ کارت ویزیت

 

به این ترتیب امروزه مثال کارت ویزیت های زیادی جهت به چنگ آوردن ایده مورد بررسی قرار میگیرند .

یادتان باشد , زمانی که کارت ویزیتی را اخذ میکنید , مدام می بایست آن را بررسی کرده و نظرتان را اعلام نمائید .

 

ارائه کارت ویزیت به دیگر افراد

 

کارت ویزیت , مسیر را برای یافتن فرصت‌ها هموار می‌سازد , که‌این فرصت‌ها میتواند یک شغل تازه و خوب , یک همیاری تجاری خوب و … را برای شما به ارمغان بیاورد و یا این که خیلی بی آلایش خیس , سبب درآمدزایی کسب و کارتان شود .

 

فرض نمائید که عزمتان را جزم نموده اید تا کسب و کارتان را به دیگرافراد بشناسانید و می خواهید با ساخت رابطه موءثر کسب و کارتان را به خیر برسانید . یک دفعه , کسی را می‌یابید که قادر است مشتری بالقوه تان باشد . چه عمل می‌کنید؟ خودتان را معرفی میکنید و کارتان را توضیح می‌دهید , البته در غایت بایستی داده ها تماس خویش را به وی بدهید . در چنین موقعیتی یک کارت ویزیت سبب ساز صرفه جویی در طول می گردد و به شما ظواهر حرفه‌ای تری میدهد چون دیگر با یک خودکار کلنجار نمی‌روید که نشانی ایمیلتان را روی یک ورقه بنویسید و این شم را منتقل میکنید که توشه اولتان نیست و بارها این عمل را انجام داده اید .

 

جدا از این‌که اولی برخورد مهم‌ترین تأثیری است که شما تولید می‌کنید و دوچندان اساسی است , کارت‌ ویزیت ها نیز می‌توانند به شما امداد نمایند و به صورت واضح و مشخص و معلوم اطلاعاتتان را در اختیار دیگر افراد قرار دهند که در حالتی که چندی سپس اشخاص تصمیم گرفتند از کالا و یا این که سرویس ها شما سود ببرند , یک مبداء فیزیکی در اختیارشان است که قابلیت و امکان دسترسی به شمارا سهل وآسان می نماید .

 

کارت ویزیت ها صورت ی کسب و فعالیت شمارا نمایش می دهند , ارائه کارت ویزیت یاری می نماید که کسب و فعالیت شما در ذهن آنان به یاد ماندنی شود اگرچه ممکن است روز جاری به فرآورده یا این که سرویس ها شما نیازی نداشته باشند البته ممکن است هنگامی رسد که نیاز پیدا نمایند که می‌توانید امیدوار باشید به به جای اینکه کارایی نمایند نام شرکتتان را به خاطر بیاورند و در وب شما‌را کاوش نمایند , به کارت ویزیت شما مراجعه کرده و تماس بگیرند .

کارت ویزیت شی فیزیکی است که مشتری‌های بالقوه میتوانند آن را مدام همراه خویش داشته باشند . از این رو شما یا این که برندتان تنها یک نام نیستید که ابلاغ گردید و به بیماری آلزایمر سپرده گردید .

 

کارت‌ ویزیت ها هیچ گاه کاربرد خویش را از دست نداده‌اند . مدام دردسترس می باشند و به دلیل فقدان آنتن یا این که قطعی وب در گیر خلل نمی شوند . کارت ویزیت شما قادر است سوای این که در چه مکانی قرار دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.